Дропшипінг тактичного взуття та повсякденного взуття

Дропшипінг — це схема продажів, у якій інтернет-магазин виступає посередником між покупцем та постачальником. Магазин знаходить клієнтів та приймає від них замовлення, після чого передає інформацію постачальнику, який відправляє товари покупцям напряму. Дропшиперу не потрібно купувати товар, орендувати склад і контролювати доставку. Його завдання — просувати товари і шукати клієнтів, заробляючи на націнці до оптової вартості товару. Всім іншим займається постачальник.

Переваги дропшипінгу

  1. Мінімальний стартовий капітал. Не потрібно закуповувати товар, орендувати склад і офіс, а це основні витрати звичайних інтернет-магазинів. Але торгувати зовсім без інвестицій не вийде, адже потрібно створити майданчик для продажів і оплачувати рекламні кампанії.

  2. Низькі ризики. Дропшипер у будь-який момент може припинити торгівлю, змінити нішу чи зайнятися чимось іншим. У нього немає нерозпроданих товарів на складі та великих вкладень, які можна втратити.

  3. Більше можливостей. Дропшипінг дозволяє одночасно мати кілька магазинів з різними типами товарів. Можна створити магазин з величезним асортиментом, просто зібравши прайси всіх постачальників у ніші. Також у дропшипінгу присутній ефект довгого хвоста — можливість заробляти на безлічі дрібних продажів, завдяки широкому асортименту.

  4. Концентрація на просуванні. Знявши з себе обов’язки з організації доставки, у вас звільниться більше часу на маркетинг. Ви зможете активно займатися просуванням товарів, що допоможе збільшити ваш дохід.

 

Для співпраці по системі дропшиппінгу напишіть нашому дроп-менеджеру для уточнення деталей і проходження реєстрації:  Telegram